۵ کسب ‌و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

معرفی ۵ کسب ‌و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه

شما می‌توانید با کسب یک سری مهارت‌های خاص به‌راحتی و بدون هیچ سرمایه‌ای، تنها با داشتن یک کامیپوتر یا لپ‌تاپ از طریق اینترنت، درامد میلیونی از اینترنت تضمینی درآمد کسب کنید. هرچقدر در مهارتی که کسب‌ کرده‌اید، حرفه‌ای‌تر باشید، می‌توانید مشتری‌های بیشتری جذب کنید. در اینجا ۵ مورد از چنین کسب‌وکارهای مهارت‌محور بدون سرمایه اولیه را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • فریلنسری

اگر شما یک مهارت خاص مانند مهارت تایپ ۱۰ انگشتی، ترجمه، مقاله نویسی و تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی یا …. داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به‌عنوان یک «فریلنسر» فعالیت خود را شروع کنید. سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای گرفتن پروژه در آن‌ها ثبت‌نام کنید. سپس رزومه‌تان را در پروفایل‌ کاری‌تان ثبت کنید.

آن‌گاه پروژه‌های متناسب با مهارت‌های‌تان به شما پیشنهاد داده می‌شود. برای گرفتن این پروژه‌ها گاهی باید در مناقصه‌های سایت نیز شرکت کنید. در این مناقصه‌ها، اولویت با کمترین قیمت ارائه شده برای تحویل پروژه است. پونیشا و پارس‌فریلنسر از جمله سایت‌های ایرانی ارائه فریلنسری هستند.

  • مشاوره آنلاین

اگر تحصیلات دانشگاهی شما در زمینه های روانشناسی بوده است، می‌توانید دانش خود در زمینه روانشناسی را به‌صورت آنلاین به دیگران ارائه کنید. برای این کار کافیست یک سایت یا وبلاگ راه‌اندازی کنید. آن‌گاه مقالات باکیفیت و کاربردی بنویسید که مخاطبان بیشتری جذب کنید.

در این‌صورت می‌توانید به مخاطبان خود پیشنهاد دهید تا در صورت تمایل با پرداخت هزینه‌ی مشاوره، از شما مشاوره تلفنی بگیرند. البته مشاوره آنلاین مختص به رشته‌های روانشناسی نیست. شما در هر موضوعی که بتوانید مشاوره تلفنی ارائه کنید، می‌توانید از اینترنت برای معرفی توانایی خود و کسب درآمد تضمینی استفاده کنید.

  • مشارکت در فروش

اگر بتوانید محصولات تولیدی دیگران را از طریق اینترنت به فروش برسانید، در فروش آن‌ها مشارکت کرده و کسب‌وکاری بر پایه مشارکت در فروش راه‌اندازی کرده‌اید. محصولات تولیدی می‌تواند شامل هر محصولی مانند پوشاک، محصولات تزئینی، الکترونیکی یا خوراکی باشد. کاری که باید انجام دهید، معرفی درست آن محصول در محیط وب و پیدا کردن مشتری است.

  • فروش فایل

فروش فایل ایده خوبی برای کسانی است که اهل انبار کردن اطلاعات هستند. روی هارد پی‌سی یا لپ‌تاپ افراد زیادی اطلاعات دانلود شده‌ای وجود دارد که هرگز مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. اگر روی سیستم شما نیز چنین اطلاعات انبوهی وجود دارد، می‌توانید با راه اندازی یک وبسایت فروش فایل، اطلاعات خود را برای فروش بگذارید. هرچقدر فایل‌های شما بیشتر باشد، امکان فروش سایت‌تان نیز بالاتر می‌رود. کسب کار اینترنتی تضمینی چیست؟

  • آموزش آنلاین

اگر شما کار با نرم‌افزار خاصی را بلد باشید مانند کار با فتوشاپ، نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو یا …. می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین آموزش دهید. آموزش شما می‌تواند به‌صورت ضبط شده باشد؛ که در این‌صورت می‌توانید آن‌ها را بر روی وبسایت‌های دیگر مانند دیجی‌کالا یا فرانش بگذارید و درصد فروش خود را از این سایت‌ها بگیرید. همچنین می‌توانید تعدادی از آموزش‌های خود را برای جذب مخاطب در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی به‌صورت رایگان قرار دهید و برای آموزش‌های پیشرفته‌تر، شاگرد خصوصی بگیرید.

هریک از مواردی که عنوان شد، بسته به مهارت و علاقه شما می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد از اینترنت باشد. اگر شما در زمینه‌های دیگری مهارت دارید که می‌توانید آن‌ها را به صورت اینترنتی به دیگران آموزش دهید، حتماً از اینترنت و شبکه‌های قوی اجتماعی برای کسب درآمد تضمینی از آن مهارت استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست